منو دیجیتال

تاریخچه منو دیجیتال

تاریخچه منو دیجیتال

 تاریخچه منو دیجیتال چیست؟  یکی از سوالاتی می باشد که ذهن همه را درگیر کرده است؟

آیا شده چگونگی بوجود آمدن منو آنلاین براتون سوال شده است؟

یا اینکه چه اتفاقی باعث بوجود آمدن منوی آنلاین شده ؟

اولین بار سفارش آنلاین از طرف پیتزا هات (Pizza Hut) اتفاق افتاده است. این سفارش آنلاین در سال 1994 اتفاق افتاد. برای اینکه اطلاعات بیشتری درباره تاریخچه منو دیجیتال  کسب کنید، بهتر است مطالبی راجب به اولین پیتزا فروشی که باعث آغاز کار آنلاین شد داشته باشید.

درباره پیتزا هات(pizza hot)

 پیتزا هات یک رستوران زنجیره ای آمریکایی و چند ملیت ها می باشد. این رستوران موفق شد در سال 2020 تعداد شعبه های خود را به ۱۷۶۳۹ در سراسر جهان  برساند. امروزه تعداد شعبه های این رستوران عددی  بالای این رقم رسیده  است.

پیتزا هات اولین رستورانی بود که امکان سفارش غذا به درب منزل را فراهم کرد. هم چنین پیتزاهای این رستوران، به فضا نیز ارسال شده است. که مبلغ هنگفتی برای آن پرداخت شده است.

این رستوران توسط دو برادر به نام دان و فرانک کارنی تاسیس شد .دو برادر دانشجو که بسیار پشتکار بالایی داشتند. پس از اینکه تعداد شعبه ها به شش تا رسید تصمیم گرفتند حق امتیاز را به علاقه مندان واگذار کنند.

تاریخچه منو دیجیتال , اولین منو آنلاین

رخداد سفارش آنلاین برای اولین بار

پیتزا هات در تولد 20 سالگی خودش 50 درصد تخفیف برای هر پیتزای متوسط و بزرگ قرار می دهد. مرکز سفارش دیجیتال پیتزا هات  در سال 1994 راه اندازی شد و اولین سفارش آنلاین را پذیرفت. این سفارش یک پیتزا پپرونی بزرگ، قارچ و پنیر اضافی بوده است.

نقل قولی از کری والش مدیر بازاریابی پیتزا هات<< ما می‌خواهیم این واقعیت را جشن بگیریم که مصرف‌کنندگان قبل از خرید کتاب، لباس، موسیقی یا بسته‌های تعطیلات از طریق اینترنت، می‌توانند سفارش آنلاین پیتزا، پیتزا هات را ثبت کنند.>>

 در آخر های سال 2000 پیتزا فروشی های دیگر نیز 20 الی 30 درصد از تجارت خود را به صورت آنلاین کردند. در سال2010 یک وب سایت سفارش گیرنده از چند رستوران به نامSnapfinger در یک سال 17 درصد در سفارش غذای موبایلی رشد بسزایی کرد.

در سال 2015، سفارش آنلاین و تحویل غذا در چین از 0.15 میلیارد یوان به 44.25 میلیارد یوان افزایش پیدا کرد. تا در سال 2016 در ایالات متحده آمریکا از بین 61 میلیارد تراکنش 3 درصد آن برای سفارشات آنلاین بوده هست.

در سال 2019 طبق تحقیقاتی که بر روی خدمات رستوران ها ، انجام شده، رشد فروش را سالیانه 9 درصد تخمین زده شده است. که با 94 میلیارد دلار  برابری می کند.

و پیش بینی شده که تا سال 2023 این عدد به 134.5 میلیارد دلار برسد. در سال 2020 بعد از  وقوع کویید-19 سفارش آنلاین غذا به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرد.

که مشتریان می توانستند با آرامش خاطر بیشتر بدون مراجعه حضوری سفارش دهند. هم چنین گروه NDP  طی تحقیقاتی که انجام داد به این نتیجه رسید که سفارش آنلاین رستوران ها سه برابر سریع تر از شلوغی غذا خوردن در رستوران است.

سخن پایانی:

داشتن اطلاعات درباره تاریخچه منو دیجیتال بسیار سود مند می باشد. این اطلاعات باعث کسب آگاهی و میزان اهمیت این منو را برای شما بیشتر مشخص می کند.

این رستوران زنجیره ای با وجود مشهور بودن و داشتن شعبه های زیاد در بین مردم هموراه به فکر رشد کسب و کار خود بوده است. و به این نتیجه رسیده است که سفارش آنلاین هم مفید می باشد.

از اینجا ر جرقه شروع این کار را زده شد . و پس از آن ایده های متفاوت پشت سرهم ایده های قبلی را تکمیل کرده و بهبود بخشیدند. تا به امروزه که از منو آنلاین برای سفارش های آنلاین استفاده می شود.

منو دیجیتال یک راه سودمند و مفید برای پیشرفت کسب و کار شده است. یارین فود یکی از پیشنهاد های خوبی است که شما میتوانید به راحتی منو آنلاین تهیه کنید.  برای مشاهده دمو های یارین فود کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *